Eu , cel ce sunt permalink

Acum , mai nou , te suna “securistii” – aia , asa cum sunt si eu , si te amenintza sa te omoare ??

eheeee , biet idiot dement , mi-e si mila de tine !

Gata , ai gasit IP-ul meu cu cacatul ala de Gogle si ne declari pe toti “securistii” , boii ?? :) :) :)

Daca IP-ul ala era de fapt un proxy ? Sau un Ip de la o adresa …. conspirativa ???

hihihihhiii …. esti dus rau cu pluta , dementule ! Aproape la fel de dus ca si “staretza” voastra nefututa de un secol , biata fata mare nebuna , Roxana !!

Hai , pa ! si fiind ultima convorbire cu tine – biet om bolnav de nervi – ca sa nu zici sa nu sunt un securist boier , ai mare grija de tine …… adica nu uita niciodata : pastila aia roz , pe care scrie Haloperidol trebuie luata zilnic , seara – ca altfel te rapesc pina si extraterestrii, nu doar ca te impusca (in gaoaza) securistii “boi” !!! :) :) :)

Mă repet: Boule (deja sună pleonastic….) Şi dacă te mai iei de Roxana o sa mori. E o jurnalistă.

