Pentru că, în infinita lui înţelepciune, poporul Român a zis că „Ochiul stăpânului îngraşă vita”. Proprietatea e totul, psihologic vorbind.

Pentru că naţia asta, a mea şi nu a „lor”, a hoţilor, a fost inventată nu de daci şi romani, ci de Carol Întâiul şi de Bratieni. Nimic bun n-a fost înainte. Nici după.

Pentru ca iubesc America de ieri, aia in care iţi lăsai maşina descuiată când o parcai.

Pentru că „liberal” vine de la libertate, nu de de la libertinism.

Pentru că mă numesc Felix-Gabriel Lefter, sunt free-lancer, adica n-am slujbă, dar n-am cerut niciodată ajuror de şomaj, din jenă: nu sunt handicapat defel, aşadar mă descurc. Greu, dar ma descurc. Sub Tăriceanu îmi mergea bine. A urmat Boc…

Pentru că exist.

Şi mai reiterez odată: când pizda mamelor voastre de hoţi aveţi de gând să vă căraţi de la putere???, viermi nespălaţi!

