M-am abţinut până acum, din decenţă, cu nervii la maxim, să mă exprim cu privire la nenorocirea de la Maternitatea din Giuleşti. Nu îi zic „tragedie”. Sunt un om educat. Tragedia are alt sens. E o nenorocire şi atât. E nenorocirea românească, nu Tragedia Elină. E – pe de altă parte – o nenorocire dublată de o nesimţire cruntă a lui Băsescu, Boc şi gaşca. Iertaţi-mi sintagma, futu-vă-n gură sa vă fut de incompetenţi hapsâni -aţi ajuns să ne omorâţi şi copiii, tot fără să vă daţi demisia???

Al câtălea ceas e? Al cinşpelea? – că am obosit eu să număr metaforic. Javrelor! (ăsta era un compliment).

Asta era despre ţară. Pentru mâine vă rezerv lumea… Western Union, care s-au lăcomit la a fura de la mine 300 de dolari pe care nici nu-i aveam. Şi, cu sprijinul blogosferei, nu mă las până nu îi falimentez.

Le-am dat un deadline până la ora 12 A.M.

Cu dedicaţie,

Felix Motanul.

