Deşi n-am maşină, nici permis de conducere (nu voiam să omor pe nimeni şi nici să mor: daca e să am bani de taxi, stau în dreapta spate – în UK sau în Cipru aş sta în stânga spate), mă alătur protestului cu benzinăriile, din solidaritate umană. Mă alătur oricărui alt protest la adresa guvernării actuale, idioată, hoaţă şi iarăşi idioată în prostia ei cronică, endemică. Vreau grevă fiscală! (amatorii free-lancer pot beneficia de sfaturi preţioase de la mine – din păcate doar individuale). N-am dat nici un ban la stat de cinci ani încoace, dar nici n-am cerut şomaj sau ajutor social. Nu câştig mult, sunt la limita subzistenţei. Dar stau drept, în picioare. Chiar dacă aş fi câştigat mult, tot n-aş fi dat la Stat. Impropriu spus, întrucât toţi banii se duc la hoţii ăi mari care ne guverneaza în infinita lor furăciune, profitând de blândeţea unui popor îndelung răbdător. Cu nesimţire. Avem cea mai nesimţită guvernare din istorie. Nu suntem poporul lor – li se rupe de noi. Am fost însă Poporul lui Carol I, al lui Ferdinand, al lui Carol al II-lea (ceva mai puţin, că era mai ştrulubatic…), al lui Mihai I, al cărui mesaj de Sărbători îl sorbeam la „Europa Liberă”, an de an.

Mihai I este Regele de drept, după Domnul Iisus, fireşte. Alţi conducători pământeşti nu voi recunoaşte niciodată. Ia să vă văd, Băsescu şi Boc, ce-mi faceţi, inculţilor!

FGL

