E o întrebare de bun simţ în zilele noastre. Păi, dacă Băse şi ai lui se încăpăţânează să rămână până la stinsul luminii, noi ce mai căutăm p-acilea? Ne-a spus-o în faţă, idiotul: „puteţi pleca!” Putem.
Aşadar, ce-am alege? Eu voi vorbi din postura mea de şomer cultivat, cu preferinţe absolut subiective…
Ce-as alege din Europa? Mai nimic, în afara de Irlanda sau Danemarca (Suedia, Norvegia, Finlanda). În Germania m-aş simţi deja moş cu un picior în groapă . Prea perfect… Parisul e prea vesel pentru cei 42 de ani ai mei. La Londra e cu Chicky Girls . Spania e deja uzitată . Italia mă urăşte . Elveţia e ca Germania . Austria e tot Anschluss .
Să mă duc în Sud de planetă? Ceva Australia sau Noua Zeelandă? Poate.

Nu prea m-aş duce în State. Au crescut coarnele mielului . Mai bine Canada .

Dar nu mai bine rămânem acasă şi îi băgăm la puşcărie pe şlehtoşii ăştia???

