Nu poţi fi pesimist decât dacă eşti păcătos. Sau lipsit de inteligenţă speculativă („speculativ” în sens hegelian, nu la căcatul financiar sau şmecheresc).
Cică, auzi Bildenbergu, că oamenii vor doar pâine şi circ. Să le dăm mai întâi circ, zise, ca pâinea e pe bani, bani care ar trebui sa fie ai mei. Las de la mine, totuşi. Bag E-uri.
Ai naibii oameni, pare-se, o dau înspre ecologice. Ce ne facem? BĂGĂM USTUROIUL CA DROG! Iar tăranii să mai creadă că ce le-a dat Dumnezeu e de mâncare, ci ce le dau eu. Totul să fie clonat! Modificat genetic, că eu-s mai tare ca Dumnezeu, chit că o să crap mâine (sau poimâine, daca mănânc de la ţărani).
Dar cu circul? Păi… muzici, concerte, talk+show etc.

Băga-mi-aş picioarele! Ăştia chiar creează, scriu, compun, recită, joacă, au libertatea expresiei! Păi de-asta am lăsat eu internetul liber? Mă bat cu armele mele?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nu, boule de magnat Bildenbergu. Adevărul te bate. Oamenii te bat. Dumnezeu te bate.

