Bucureşti, 2:27
AM
Afară plouă. Nu e Băsescu, ci eu sunt cel care confirmă asta. Felix+Gabriel+Lefter, născut într-o dimineaţă ploioasă de 11 Septembrie 1967. De-aia iubesc ploaia şi Bacovia. Şi blog+urile. (plus-urile, în loc de cratime, sunt intenţionate). Am ceva mai bun de făcut? Să mă înregimentez în rândul lumii care vrea să supravieţuiască făcând bani? Care bani? Hârtiile? Nici măcar Cartea?
Sigur că da, ştiu reproşurile, aleg calea uşoară. Am lenile mele BENIGNE.

Le prefer. Nu vreau să mă ticăloşesc. Aş putea-o face cu uşurinţă. Întâmplarea face – să zicem – că am credinţă în Judecata de Apoi. Diminuez teama, astfel. Eu voi sta în genunchi, mai păcătos decât restul omenirii, pentru că mi s-a îngăduit să ştiu mult şi am irosit mai totul. Măcar atât să fac, să strig în pustiu, pe blog. MAI E UN AN ŞI CEVA!

