Azi e 18 Aprilie. Eu aş vrea pe 1 Mai ca o Ţară Întreagă SĂ UMPLE Bucureştiul de la Piaţa Unirii până la Piaţa Victoriei, să spună răspicat că ştim şi vrem să muncim şi să fim lăsaţi să muncim. Nu să cerşim. Nu să vedem cum o şleahtă de hoţi ne fură Ţara de sub picioare.
Eu sunt doar un blogger, licenţiat în Filosofie, cu un Master în Istoria Ideilor şi a Mentalităţilor, redactor de carte, traducător, profesor de Logică-Psihologie-Economie- Estetică-Filosofie, oarecum chitarist, oarecum scriitor, oarecum astrolog, oarecum orice. Un „fost”, de aruncat la gunoi. Şomer de aproape 3 ani; de când a venit Boc, nu mai am decât lucru aleator, la negru, proiecte, bani care vin sau nu. Şi nu prea vin, în ultima vreme. Nu erau mulţi nici înainte, dar erau decenţi, fără pretenţii. Simt însă, pe zi ce trece, că mă apropii de divorţ de lume. Nevasta mai are puţin şi mă urăşte, prietenii mă evită, mă îmbrac reciclat. Oare cum se simt cei cu mai puţin? Cei care au mai mult de 43 de ani. Bătrânii pensionari, tinerii care fug unde văd cu ochii…
Aşa a ajuns România care colcăie de maşini pe care londonezul de rând nu şi le permite?

Ăsta e un proiect. Fără bani, că m-am obişnuit… Poate ne ajutăm, blogăreşte. Să scoatem ţara in stradă de 1 Mai. Să-i facem să ia elicopteru’ ! Nu mai departe decât la Jilava, că e criză – carburantul e scump…

!!! AJUTOR!
Sictireli, Roxana, Surorile, Deea, Chinezu, Badea, Ciutacu – toţi! (îmi cer scuze pentru cei pe care nu i-am pomenit aici şi acum – m-am grabit, dar vă iubesc pe toţi). Putem face ceva. Chiar un precedent! Unim puterea a patra şi a cincea în stat şi o facem prima putere mondială!

P.S. E un experiment care merită. Nu sunt Maica Tereza. Nici vreun guru, cu atât mai puţin un apostol. Dar e chiar ceva interesant de văzut. La nivel mic, dar concret, România în stradă. Apoi, lumea întreagă care va trebui să înţeleagă că 1 plus 1 poate face infinit. Cât ne mai lasă ăştia să jucăm cu tastatura…

Nu daţi vina aiurea. E pe omenire.

