Excelenta Sa, Preşedintele Romaniei ar fi putut fi amendat pentru sperjur când a jurat cu mâna pe Biblie că pixelul albastru era blond. Intrebat despre casatoria Printului Albert de Monaco , nativul de Murfatlar a declarat că, deşi are o invitatie la ceremonia princiară, preferă să nu mearga. Băsărica , tu ne minţi…
PS: Cineva intreba de Paul Lambrino , le-am recomandat sa-l caute pe lista invitatilor la Scotland Yard.
„Ca să nu aibă nimeni dubii, să mă trezesc cu nu ştiu ce atacuri, uite, se căsătoreşte Prinţul de Monaco, e şef de stat. În Anglia nu s-a căsătorit un şef de stat, ci un prinţ. Se căsătoreşte Prinţul de Monaco. Toţi şefii de stat din UE au invitaţie, cum am şi eu.  Deci nu s-a supărat nimeni. Nu mă voi duce, am transmis scrisoarea că nu pot veni, dar invitaţia există. Am transmis o scrisoare, o să ajungă cineva cu un cadou, o ceramică de-asta de un artist român şi cu asta basta”

Consultand lista oficiala cu invitatii , din partea Romaniei , singurul invitat oficial a fost AS Principesa Margareta a Romaniei . Pentru lamurirea tromboanelor prezidentiale , verificati lista oficiala aici:
Printre invitatii speciali  s-au numarat Ilie Nastase si Nadia Comaneci

BIOGRAPHICAL INFORMATION OF A
SELECTION OF PRIVATE GUESTS
PRESENT AT THE
RELIGIOUS WEDDING CEREMONY
(preluat de pe mariusmina.blogspot.com)
Păi cum să-l invite pe mişel? Să-şi sufle mucii şi la Monaco, în supa regală?
