Vreau pe această cale (cât o mai ţine – ca tot aud de restricţionarea net-ului) să-i anunţ pe bancheri, finanţişti, politicieni, masoni, elitişti de căcat, purtători de gâtlegău etc ş.a.m.d. că eu m-am născut pe Terra prin voia Domnului. Am dreptul să trăiesc aici. Nu le datorez lor nimic, nici măcar o explicaţie. De fapt, chiar acum le acord o onoare pe care n-o merită defel. Dacă nu ne-ar fi ameninţat viaţa, n-aş fi avut nici un motiv să bag în seamă proştii cu diplome proaste şi cu năravuri şi mai proaste.

Aşadar… Jucaţi voi alba-neagra cu banii planetari. Dar, vă rog, jucaţi doar între voi. Eu vă anunţ că n-am de gând să vă plătesc vreun cent. Nu s-a întâlnit hoţu cu prostu! Pământul încă dă roade, soarele încă răsare – după cum a hotărât Dumnezeu.

Economia voastră „la alb” aţi falimentat-o. În consecinţă, muncesc la negru, după regulile lui Adam Smith, pe care l-aţi scos din bibliografie.

