Tehnicianul Florin Halagian a sărit în apărarea jucătorilor Adrian Mutu şi Gabriel Tamaş, în urma incidentului de la amicalul naţionalei României, cu San Marino, în urma căruia au fost excluşi definitiv din lot de selecţionerul Victor Piţurcă.

„Mutu şi Tamaş au greşit, dar părerea mea este că au făcut asta pentru că era vorba de un meci uşor şi, ştiţi cum e vorba aia din folclorul fotbalului, «p-ăştia îi batem şi beţi». Dacă jucam cu Franţa, nu cred că cei doi ar fi călcat pe bec, pentru că alta ar fi fost motivaţia. Păi, pe vremea când antrenam la FC Argeş, de câte ori n-a fugit Gicu Dobrin la băutură! Dar una era dacă făcea asta înaintea unui meci cu Adunaţii Copăceni, şi alta dacă urma să jucăm cu Dinamo.

Eu, dacă aş fi fost în locul lui Victor Piţurcă, i-aş fi băgat în teren şi beţi pe Mutu şi pe Tamaş! De-a lungul carierei mele am avut destui jucători care beau, poate mai mult decât cei doi, dar îi iertam, pentru că pe gazon îşi făceau treaba bine. De multe ori, în cantonament, le mai dădeam eu câte o bere sau câte un pahar cu vin roşu, ca să-şi facă pofta şi să nu mai fugă. Bine, atunci era avantajul că se închideau cârciumile devreme, astfel că jucătorii care fugeau nu lipseau toată noaptea”, a spus Halagian pentru Evenimentul Zilei.

Totuşi, tehnicianul este de acord cu oamenii din fotbal, care l-au criticat pe Victor Piţurcă pentru faptul că a renunţat definitiv la cei doi jucători, deşi naţionala României este într-o criză de jucători de valoare.

„Piţurcă nu-i atât de fraier încât să nu-i cheme la echipa naţională pe cei mai buni jucători şi să-şi dea astfel singur cu tesla-n c…, ca s-o spun pe şleau! Pe un antrenor îl fac mare jucătorii. Pe mine, de exemplu, m-a făcut antrenor Gicu Dobrin. Probabil că Piţi a zis la supărare că nu-i va mai chema vreodată pe cei doi la echipa naţională. La viaţa mea, am avut multe meciuri de box cu jucătorii şi am ieşit învingător din toate. Bine, asta nu pentru că oi avea eu cine ştie ce fizic impresionant, ci pentru că eram antrenorul, iar jucătorii nu erau atât de proşti încât să-şi bată cuie-n talpă. Cu Mutu şi cu Tamaş, însă, n-aş fi făcut asta. De altoit, mai altoiam la club, dar la o echipă naţională este altceva. N-am aplicat astfel de metode când am fost antrenor la tineret”.

(ProSport)

Piţi – nu fi oltean meltean. Cu toţii ştim că ai ceva cu Mutu pentru că e piteştean (muntean), şi că e mare rivalitatea dintre singurele două mari şcoli de fotbal din România: Piteşti şi Craiova. N-o duce la limită, te rog.

