Boilor, hoţilor, tâlharilor de la guvernare! V-aţi gândit vreodată că sunt şomer fără acte-n regulă (cu mici excepţii de contract pe perioadă determinată) ? Că firmele pentru care am lucrat chiar, cu carte de muncă, n-au plătit nici un C.A.S. pentru mine? (nu le dau numele, pentru că m-au plătit şi le respect). Credeţi cumva că eu intru în lista voastră de şomeri amărâţi? Aia oficială, cu care vă mândriţi fariseic că avem limite acceptabile ale şomajului… Aveţi pe aia a mamelor voastre!

N-o să mă duc la rahaturile voastre de agenţii de muncă, care să-mi ofere posturi în vânzări, că altceva n-au, iar eu nu mint oameni care ar cumpăra un rahat de asigurare de viaţă. (Am fost acolo, odată, m-au pus să mă tund şi mă îmbrac la gâtlegău, am câştigat vreo patru lefuri de profesor în două săptămâni şi m-am scârbit, aşa că am plecat. Nu am fost trecut câtuşi de puţin ca plătitor de impozit…)

Aşadar, boilor, caramba! Nu guvernaţi decât furăciunea voastră.

