Despre proful de sport de la „Jean Monet”, acuzat de viol de o pipiţă de 17 ani. El avea 26 şi moacă de gigolo. Cum tocmai am spus, preda … sport… Familionul duduiţei sare la capul justiţiei. Elevii colaterali fac băiatului un site de susţinere (am bănuiala ca şi certă că e vorba de eleve care regretă că n-au fost ele cele „violate”…)

Dincolo de toate, la 26 de ani, profesor de sport, ce faci când vezi picioare desfăcute?… Te laşi violat…

Am fost şi eu profesor (nu de sport, ci de logică şi argumentare, psihologie, economie, estetică şi filosofie). Ştiu ce înseamnă să fii tras de şliţ, la propriu şi la figurat. Dar, chit că nu sunt un sfânt, n-am călcat niciodată strâmb acolo. Nu pentru că erau minore (cine dă doi bani pe ideea ca la 17 ani nu eşti încă femeie?…) Pur şi simplu, eşti profesor şi nu ai voie, din respect pentru meseria ta, să te crezi la discotecă. Din punctul ăsta de vedere, strict şi restrictiv, sunt de acord cu cu poziţia inspectoratului: omul cu pricina nu are ce căuta în învăţământ. Eleva ar trebui sancţionată şi ea. La fel, şi pipiţele cu site-ul. Învăţământul e învăţământ, nu bar de negri.

E o părere de principiu. Când nu vom mai avea principii…

