E doar o etichetă de prost pe care mi-o pun singur. Ca addagio, poate un test de societate…

Pe scurt, istoric, am luat o leapşă. N-am avut răbdare încă 5 secunde să ridic 1000 de ron dintr-un bancomat BRD (UNIVERSITATE, ROMARTA spate). Bancomatul, din motive tehnice obiective, îmi refuzase o livrare de cash anterioară – asta e singura mea scuză pentru nerăbdarea mea : dacă mai stătem 10 secunde…

În spatele meu, la coadă, stătea un tip. S-a uitat după mine de două ori – mai întîi când a ridicat banii, apoi încă odată când a ridicat şi chitanţa (imaginile le-am văzut pe caseta băncii, care a fost foarte amabilă). În locul lui, eu, după uitătura stupefiată, aş fi strgat: „Domnu’! …N-aţi ridicat banii!” sau orice altceva. N-a făcut-o. Nu-l acuz. Fraier am fost eu.

 

Ca pariu, acum, arunc virtual, în eter, vorbele astea. Nu cred că mă va căuta. Nu cred nici că – aşa cum îmi sugerează avocata mea – se poate apela la Poliţie pentru furt, mai ales că omul e identificabil ca şi client al băncii, după caseta video.

Prefer să arunc un semnal în eter, discret.

(ora 14:32, aproximativ, bancomatul de lângă boutique, BRD Universitate)

