Una bucată om, familist, Bucureşti, sector 5 (13 Septembrie colţ  cu Sebastian, Moţoc 9. Prosper blah blah). Curentul cade când vrea ENEL-ul. Cu intenţie, parcă. Mă ştie internaut şi insomniac şi iubitor de TV. La o adică mi-o trage, exact când mă uitam pe PC la CSI Miami, nocturn.. Doar 5 minute, de data asta, după ce de trei luni încoace mă regulează frecvent cu pauze mai largi, de ore întregi. La ce ar trebui să mă gândesc eu?

– n-am bani să-i dau în judecată (dacă eram în USA scria „Rich” pe tricoul meu);

– oare Băsescu mă vânează cu STS-ul lui de imbecili? (îi tot văd cum mă monitorizează, absolut incapabili să-şi ascundă urmele – numai goarnă în cur n-au…);

– mi se testează nervii? (boilor, eu predam psihologie când voi abia învăţaţi să vă frecaţi puţa);

– ENEL, ca multinaţională spionoasă, face studii de piaţă privindu-i pe cei care pariază pe teoria conspiraţiei?;

– îmi daţi apă la moară, ca să vedeţi cum reacţionează un „subiect” educat? (o să devin cobai de predat la vreun curs performat de imbecili care „formează” alţi imbecili?);

– vă răzbunaţi pe primarul sectorului 5? (o fi el mai necultivat, dar e mai om decât voi);

– vă dă mintea afară din casă?;

– faceţi experimente Bilderberg privind toleranţa cetăţenilor la lipsa de energie electrică?;

– ori doar nu sunteţi în stare, sub Băsescu, să menţineţi în funcţiune de a construit Ceaşcă (aici, bănuiesc, v-am băgat în ceaţă: fac pariu că o să mă căutaţi pe liste PRM; vă las să căutaţi degeaba, aşa cum vă luaţi şi leafa);

Ma gavte la nata, stronzi!

.

