Dacă mai era nevoie, discursul de azi al „preşedintelui” ne-o spune pe ocolite, ca pentru proşti, crezând că noi toţi suntem aidoma: o masă de manevră, o turmă de oi. Iar el se crede păstorul nostru, nefiind altceva decât un cioban slujbaş care, prins cu mâna la brânză, e la mâna mega-ciobanilor lumii. Adevăratul Păstor are grijă de oaia rătăcită. Falsul păstor e gata să lase să moară şi x oi, numai să aibă ce lapte şi ce carne să-i mai aducă turma, atât cât să dea la stăpâni şi să-i mai rămână şi lui.
Să traducem.
Ţara e vândută toată. Mă lasă cioban atâta vreme cât înlesnesc această vânzare.

Trebuie eu să-l ascult pe incult, cu privire la problemele acestei împuţite de „uniune” europeană? Păi… e de ajuns să deschizi nu mai mult decât câteva cărţi (de Carte nu mai vorbesc) ca să vezi cât de tâmpită idee a putut fi această idee a (m)UE!
Dar nu! qwertz-ul mai face şi o comparaţie cu SUA! Păi…nene… acolo e o singură limbă! Nu e nici o tradiţie decât cea a unei lumi noi. Ei sunt ACASĂ şi la New York, şi la Los Angeles, la Miami ca şi la Seattle! Or, de la Atena la Oslo… Cu Bucureştiul „la mijloc”…

În rest, rămâne să facem, să dregem, dar numai în interiorul UE, CEEA CE N-AM FĂCUT DELOC vreme de 7 ani de când suntem la putere (timp în care ne-am îmbogăţit, noi, doar noi…)

Oile mor de foame. Nici măcar n-ai ştiut să furi cu măsură, cioban prost!

Îmi pare rău pentru mega-ciobanii tăi. O să vezi de după gratii cum vom declara noi, românii, nule şi neavenite toate actele care-ţi poartă semnătura!

T H I S I S S P A R T A !

