Atât se poate rezuma din discursul clovnului Boc, purtător de cuvânt al laşului Băsescu faţă cu Poporul. Se ascunde. Atât pot face, ştiind foarte bine că secunda următoare (de aici vine „secundă” n.m.:) înseamnă pentru toată guvernarea, gaşca, sistemul – PUŞCĂRIE CRUNTĂ! În nemernicia şi prostia lor, au lăsat uşa tigrului deschisă, dându-se dresori tâmpiţi care sunt mânjiţi de sânge. Cât de prost poţi să fii?…
Mai că-mi vine să fac pariu că doar dificultăţi „tehnice” (siguranţa familiei, conturile, locul de refugiu, Interpolul, negocierile – „mă lăsaţi să scap doar cu o retragere lacrimogenă, sunt căpitanul de vas incendiat care sare primul peste bord…” – excepţie notabilă fiind Doamna, impecabilă: doar Dumnezeu ştie câtă suferinţă e în sufletul ei şi câtă umilinţă a trebuit să suporte) îi explică tăcerea ineptă, „prezidenţială” (în puii mei! – asta mai e republică?…:).
S-au dus zilele şi furăciunile lor. Pasivi, cuminţi, noi am sacrificat încă o generaţie, poate cea mai bună, până să ne dumirim că e nevoie de încă o Revoluţie, după douăzeci de ani. În toţi aceşti ani ne-am vândut ca fier vechi, ne-am înlocuit copiii părăsiţi cu aurolaci, apoi cu etnobotanici, am scris, am urlat degeaba. Geniali şi dăruiţi de Dumnezeu ca popor, am ţinut pasul cu vremea: muzica, internetul, oamenii, tradiţiile.
O să trecem şi peste asta. Dar să nu uitam că Dumnezeu îţi dă, dar nu-ţi bagă-n traistă. Trebuie să ne facem partea noastră de J U S T I Ţ I E ! Să-i băgăm după gratii, unde le e locul, şi să ne vedem de viaţa noastră. Grea. Dar cu speranţă, că atât a rămas în cutia Pandorei.


You can look to the left and look to the right
But you will live in danger tonight
When the enemy comes he will never be heard
He’ll blow your mind and not say a word
Blinding lights-flashing colors
Sleepless nights
If the man with the power
Can’t keep it under control
Some heads are gonna roll
Some heads are gonna roll
[Repeat]
The power-mad freaks who are
Ruling the earth
Will show how little they think you’re worth
With animal lust they’ll devour your life
And slice your word to bits like a knife
One last day burning hell fire
You’re blown away
If the man with the power
Can’t keep it under control
Some heads are gonna roll
Some heads are gonna roll
[Repeat]
Know what it’s like
When you’re taken for granted
there goes your life
It’s so underhanded
If the man with the power
Can’t keep it under control
Some heads are gonna roll
Some heads are gonna roll
!!!